no-img
پروژه پرو

دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12

پروژه پرو
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘
pdf
سپتامبر 30, 2024
حجم فایل: 1MB
نویسنده: پروژه پرو
۵,۰۰۰ تومان

دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘


مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری

سایت پروژه پرو دانلود فایل پی دی اف مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘 را با بهترین کیفیت و به صورت کامل برای شما عزیزان قرار داده است. پرسش اصلی این مقاله نیز آن است که برکات و آثار وجودی حضرت ولی عصر(عج ) در دوران غیبت کدام اند و مردم جهان و نیز شیعیان چگونه از حضرت ایشان بهره می برند. بررسی روایات شریف نشان می دهد که آن حضرت همانند دیگر امامان معصوم (ع )، همچنان واسطه فیض الهی اند، منشاء خیر و برکت اند و هدایت تکوینی مؤمنان را بر عهده دارند. با سایت پروژه پرو برای ادامه مطالب همراه باشید.

مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری pdf

امام زمان (عج ) امام دوازدهم و آخرین امام از امامان شیعه امامیه، مهدی موعود و یگانه فرزند امـام حـسـن عـسکری (ع ) است . شیعیان امامیه ( اثنی عشری ـ جعفری ) به اتفاق او را زنده ، حـاضـر، امـّا غـایب از انظار، نقطه امید، پناه شیعیان در حوادث سخت و نجات بخش جهان می دانند و همواره منتظر فرج و ظهورش هستند. آنـان از درگـاه الهی می خواهند تا با تـعـجـیـل در ظـهـور آن حـضرت ، خلافت و امامت جهان در دست او افتد و بنا بر وعده خداوند، جـهـان را کـه آکـنـده از ستم و بـیـداد شـده ، سـرشـار از عـدل و داد و مساوات کند و عظمت دین و شریعت را بدان بازگرداند و احکام الهی را در بین مردم جاری سازد.

خرید مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری

پرسش از برکات وجودی حضرت عصر (ع ) سال ها قـبـل از ولادت ایـشـان مـطرح بوده است . جابر بن عبداله انصاری می گوید: پیامبر(ص ) فـرمود: منظور از ((اولوالامر)) در آیه ((اَطیعُوا اللّهَ واَطیعُوا الرَّسولَ واُولِی الاَمرِ)) (نساء: 59) جـانـشینان من و پیشوایان امت بعد از من هستند. اولین آنها علی بن ابی طالب و [آخرین شـان ] فرزند حسن ، همنام و هم کنیه من و حجت خدا در زمین و ذخیره خدا برای بندگان است . او هـمـان کـسـی اسـت کـه از شـیـعـیـان و دوسـتـانـش غـایـب مـی شـود.)) عـرض ‍ کـردم : یـا رسـول اللّه ! آیـا شیعیان در زمـان غیبت از او بهره می برند؟ حضرت فرمود: ((آری ، سوگند به کسی که مرا به نبوّت مبعوث داشته ، آنان از وجودش و از برکت ولایتش بهره می برند، همان طور که از نـور خـورشـیـد بـهـره مـی بـرنـد آنـگـاه کـه در پـس ابر باشد.))

دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت

____________________________

📕 نام مقاله: برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت

____________________________

🖊️ نویسنده: محمد نصیری

____________________________

📃 تعداد صفحات: 12 صفحه

____________________________

🏷️ موضوع مقاله: معارف اسلامی

____________________________

مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت

((هر فرد مسلمان باید این حقیقت را نصب العین خود قرار دهد و مانند روز روشن در آن تردید نـکـنـد کـه جـامـعـه اسـلامـی کـه او در آن زنـدگی می کند، چنان که در باطن جز نورانیت و طـهـارت صـفـتـی نـدارد، روزی خـواهـد رسـیـد کـه در ظـاهـر نـیـز چـنـیـن شـده و تبدیل به جامعه بهشتی گردد و هر عیب و نقیصه ای که فعلا دارد، هر پلیدی و تیرگی کـه در گـوشـه و کـنـارش یـافـت مـی شـود، تـدریـجـا یـا دفـعـتـا از بـیـن رفته ، روزی تبدیل به نورانیّت و طهارت خالص و سعادت و روحانیّت محض خواهد شد… این ایمان یک نـیروی معنوی به انسان می بخشد، که با وجود وی پیوسته خود را خوشبخت و کامروا می بـیـنـد و هـرگـز با تراکم ناملایمات و فشار روزگار و شکنجه گرفتاریهای مرگبار، امید نجات و رستگاری را از دست نداده و روحیه اسلامی خود را نخواهد باخت .))

دانلود پی دی اف مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری

بر مبنای عقل و نقل ، جهان از حجّت خالی نمی ماند و حجت خدا یا آشکار است و یا غایب ، هـم چـنان که درباره موسای کلیم ، خضر نبیّ، یوسفِ یعقوب و مانند آن اتفاق افتاد. آنچه مهم این است که بدانیم آثار وجودی و برکات حج خدا بر روی زمین همواره پایدار و باقی است . درباره حضرت مهدی (ع )، امام دوازدهم شیعیان نیز چنین است و ایشان شئون معنوی باطنی خود را دارا بوده ، ملائکه در شب های قدر بر ایشان نازل می شوند و آن حضرت مجرای رساندن فیض و برکات الهی به مردم است و هدایت باطنی آن ها را بر عهده دارد، از شیعیان و از دین اسلام اصیل و ناب محمدی (تشیّع ) پاسداری می کنند تا آن که زمینه ظهور ایشان آماده گردد و آشکارا زعامت مردم را در دست گیرند و به اجرای احکام الهی بر روی زمین بپردازند و جامعه جهانی مهدویّت را تشکیل دهند.

پیشنهاد های برای دوستداران انواع مقاله ها :

مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری مقاله خواندنی و جذاب از دسته مقاله ها است. اگر از این مقاله جذاب لذت برده اید گزینه های دیگر را برای مطالعه به شما پیشنهاد میکنم

 

دانلود شیوه تهیه و به کار گیری چگونه است؟

بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید بعد طی مراحل و پرداخت وجه از طریق کارت های شتاب محصول برای دانلود آماده خواهد شد . سپس از محصول دریافت شده پرینت تهیه نمایید. اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید از طریق کانال پروژه پرو و یوزر ارتباط با ما اطلاع دهید تا از طریق کارت به کارت محصول رو تهیه نمایید.

😍 چقدر خوشت اومد !


تصاویر پیش نمایش


دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘-1
دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘-1
دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘-1
دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘-1
دانلود مقاله برکات وجودی حضرت ولی عصر(عج) در عصر غیبت محمد نصیری 12 صفحه PDF📘-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *