no-img
پروژه پرو

دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘

پروژه پرو
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘
pdf
اکتبر 1, 2024
حجم فایل: 49MB
نویسنده: پروژه پرو
۳۰,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘


کتاب سکوت قبر زهرا زارعی

سایت پروژه پرو دانلود فایل پی دی اف کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘 را با بهترین کیفیت و به صورت کامل برای شما عزیزان قرار داده است. .با سایت پروژه پرو برای ادامه مطالب همراه باشید.

کتاب سکوت قبر به انگلیسی: ( The silence of the grave ) نوشته زهرا زارعی (Zahra Zareei) کتاب سکوت قبر، نخستین بار در سال 2001 انتشار یافت. زمانی که اسکلتی در یکی از محل های ساخت و ساز در حومه ی شهر ریکیاویک پیدا می شود، کارآگاه ارلندور درمی یابد که وارد گودالی شده که هم صحنه ی جرم است و هم یک حفاری باستان شناسانه. استخوان های این اسکلت یکی پس از دیگری پیدا می شوند و در کنار آن ها، گذشته ی خشونت آمیز خانواده ای که در نزدیکی این محل ساخت و ساز زندگی می کردند نیز سر از خاک بیرون می آورد. این اسکلت متعلق به یک مرد بوده یا یک زن؟ قاتل بوده یا قربانی؟ و آیا این تنها یک پرونده ی قتل معمولی است یا چیزی فراتر از آن؟ همزمان با این که ارلندور تلاش می کند گره ی این معمای پیچیده را باز کند، باید دختر معتادش را نیز از نابودی نجات دهد و به هر طریق ممکن، مرهمی برای خانواده ی زخم خورده ی خود بیابد.

کتاب سکوت قبر زهرا زارعی pdf

زمستان‌ های تپه طولانی بود و بی‌ رحم.مادر بچه‌ ها مشغول کار و بار خودش در گاوداری بود و پسرها هر روز صبح سوار اتوبوس مدرسه می‌ شدند. جریمور به کارخانهٔ زغال‌سنگ برگشت. بعد از این‌که کلاهبرداری‌ اش لو رفت، ارتش حاضر نبود شغل قدیمی‌ اش را به او بدهد. آمادگاه بسته شد و پادگان یک‌ جا به هالوگالاند منتقل شد. فقط حصارها و پست‌ های نگهبانی‌ شان ماندند و حیاط بتونی جلو پادگان. توپ هم از زاغهٔ مهمات جا به‌ جا شد. مردم می‌ گفتند پایان جنگ نزدیک است. آلمان‌ ها داشتند عقب‌ نشینی می‌ کردند و می‌ گفتند ضدحملهٔ بزرگی در جبههٔ جنوب قریب‌ الوقوع است.

خرید کتاب سکوت قبر زهرا زارعی

جریمور در آن زمستان کمابیش به مادرشان بی‌ اعتنایی می‌کرد. به زحمت یک کلمه حرف می‌ زد، و هر وقت هم که لب از لب باز می‌ کرد او را به باد فحش می‌ گرفت. دیگر روی یک تخت نمی‌ خوابیدند. مادر توی اتاق سیمون می‌ خوابید، و جریمور هم از توماس می‌ خواست پیشش بماند. همه به‌ جز توماس طی زمستان کم‌ کم متوجه شدند که شکم مادرشان برآمده شده است.

دانلود کتاب سکوت قبر

____________________________

📕 نام کتاب: سکوت قبر

____________________________

🖊️ نویسنده: زهرا زارعی

____________________________

📃 تعداد صفحات: 238 صفحه

____________________________

🏷️ موضوع کتاب: رمان

____________________________

کتاب سکوت قبر

مادرشان سعی کرد دربارهٔ طلاق با جریمور حرف بزند، اما جریمور خندید. گاهی اوقات با خودش فکر می‌کرد بالاخره جریمور توبه می‌کند و تهدیدهایش توخالی است و وقتش که برسد عملی‌شان نمی‌کند و مثل پدرها با بچه‌اش رفتار می‌کند. سرانجام مادرشان دست به اقدامات خطرناکی زد، نه این‌که بخواهد از جریمور انتقام بگیرد، هر چند دلایل کافی برای این کار داشت، برای حفاظت از خودش و بچه‌اش مجبور به تحمل بود.

دانلود پی دی اف کتاب سکوت قبر زهرا زارعی

مایکلینا در طول آن زمستان بی‌ رحم تنش بین مادرش و جریمور را به شدت حس می‌ کرد و نیز تغییراتی در سیمون می‌دید که نگران‌کننده بود. او همیشه عاشق مادرش بود و آن زمستان هم از زمانی که از مدرسه برمی‌گشت به او می‌چسبید و خیلی سخت از او جدا می‌شد. از وقتی هم که جریمور از زندان آزاد شده بود عصبی‌تر شده بود. تا آن‌جا که می‌توانست از پدرش دوری می‌کرد و هر روزی که می‌گذشت بیش‌تر نگران مادرش می‌شد. مایکلینا گاهی اوقات می‌شنید که با خودش حرف می‌زند و هرازگاهی هم به نظر می‌رسید مخاطبش شخصی خیالی است. گاهی اوقات هم می‌شنید که می‌گفت باید از مادرش و بچه‌ای که توی شکمش است محافظت کند. چه‌طور می‌توانست از مادرش در برابر جریمور حفاظت کند. هیچ‌کس دیگری در دسترس نبود و دِیو هم هرگز برنگشت.

 

پیشنهاد های برای دوستداران انواع کتاب ها :

کتاب سکوت قبر زهرا زارعی کتاب خواندنی و جذاب از دسته کتاب ها است. اگر از این کتاب جذاب لذت برده اید گزینه های دیگر را برای مطالعه به شما پیشنهاد میکنم

دانلود شیوه تهیه و استفاده چگونه است؟

بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید بعد طی مراحل و پرداخت وجه از طریق کارت های شتاب محصول برای دانلود آماده خواهد شد . سپس از محصول دریافت شده پرینت تهیه نمایید. اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید از طریق کانال پروژه پرو و یوزر ارتباط با ما اطلاع دهید تا از طریق کارت به کارت محصول رو تهیه نمایید.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
رمان , کتاب

تصاویر پیش نمایش


دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘-1
دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘-1
دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘-1
دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘-1
دانلود کتاب سکوت قبر زهرا زارعی 238 صفحه PDF 📘-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *