no-img
پروژه پرو

دانلود کتاب بازگشت پنهانی به شیلی 136 صفحه PDF 📘

پروژه پرو
اطلاعیه های سایت

گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

PDF
دانلود کتاب بازگشت پنهانی به شیلی 136 صفحه PDF 📘
pdf
سپتامبر 29, 2024
حجم فایل: 13MB
نویسنده: پروژه پرو
۲۵,۰۰۰ تومان

دانلود کتاب بازگشت پنهانی به شیلی 136 صفحه PDF 📘


کتاب بازگشت پنهانی به شیلی محمد حفاظی

سایت پروژه پرو دانلود فایل پی دی اف کتاب بازگشت پنهانی به شیلی محمد حفاظی 136 صفحه PDF 📘 را با بهترین کیفیت و به صورت کامل برای شما عزیزان قرار داده است. .

کتاب بازگشت پنهانی به شیلی به انگلیسی: ( a secret return to chile ) نوشته محمد حفاظی(Mohammad Hefazi) میگل لیتین، قهرمان این کتاب، یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان آمریکای جنوبی است که در دوران حکومت نظامی به شیلی بازگشته‌ است. او در تصمیمی شجاعانه با قیافه‌ای مبدل وارد شیلی شد تا زندگی ملتی تحت سلطۀ دیکتاتوری فاشیستی ژنرال پینوشه را به تصویر بکشد…  با سایت پروژه پرو برای ادامه مطالب همراه باشید.

کتاب بازگشت پنهانی به شیلی محمد حفاظیpdf

اقدام لیتین آن‌ قدر چشمگیر بود که گابریل گارسیا مارکز تصمیم گرفت تجربه‌ های این سفر را تبدیل به کتاب بکند. نکتۀ جالب اینکه پس از انتشار کتاب در فوریۀ 1987، وزارت کشور شیلی اذعان کرد، هزاران نسخه از این کتاب را مصادره و در شهر والپارایزو سوزانده‌ است. به مانند گزارش یک آدرم‌ ربایی از رئالیسم جادویی مارکز در این کتاب نیز ردپایی دیده نمی‌ شود. مارکز در بازگشت پنهان به شیلی در قامت یک خبرنگار خیالی کوشیده است پرده از جنایتی سیستماتیک بردارد که تمامی رسانه‌ های وقت در برابر آن سکوت کرده‌ بودند.

خرید کتاب بازگشت پنهانی به شیلی فرهاد کشوری

لیتین با حمایت گروه‌ های مقاومت زیرزمینی طول و عرض کشورش را درنوردید و سه گروه فیلمساز اروپایی و همچنین شش گروه فیلمساز جوان وابسته به گروه‌ های مقاومت در شیلی را سرپرستی و کارگردانی کرد. این گروه‌ های فیلمساز حتی از داخل دفتر خصوصی پرزیدنت پینوشه فیلمبرداری کردند. آنچه به دست آمد فیلمی چهار ساعته برای پخش از تلویزیون و یک فیلم سینمایی دو ساعته بود که اکنون نمایش آن در سراسر جهان آغاز شده است.

دانلود کتاب بازگشت پنهانی به شیلی

____________________________

📕 نام کتاب: بازگشت پنهانی به شیلی

____________________________

🖊️ نویسنده: فرهاد کشوری

____________________________

📃 تعداد صفحات: 136 صفحه

____________________________

🏷️ موضوع کتاب: کتاب تاریخی

____________________________

کتاب بازگشت پنهانی به شیلی

کتاب بازگشت پنهانی به شیلی از نظر ماهیت و روش آشکار‌ سازی‌ اش ظاهراً، شمه‌ ای است از یک گزارش، اما در واقع چیزی است برتر از آن: باز سازی عاطفی یک ماجرا که تأثیر نهایی آن بدون چون‌ و چرا بسی درونی‌ تر و تکان‌ دهنده‌ تر از قصد اصلی  و کاملا آگاهانه‌ ی فیلمساز در ساختن فیلمی بود که خطرهای ناشی از قدرت نظامی را به سخره گرفت. لیتین خود چنین گفت: این اقدام شاید قهرمانانه‌ ترین کار در زندگی‌ ام نبوده است، اما با ارزش‌ ترین است. بله هست؛ و عظمتش نیز در همین نهفته است.

دانلود پی دی اف کتاب بازگشت پنهانی به شیلی فرهاد کشوری

محل اقامت اصلی نرودا خانه‌ای واقع در خیابان مارکز دلاپلاتا در سانتیاگو بود. او چند روز پس از کودتا در اثر بیماری مزمن سرطان خون، که رنج و اندوه آن را تشدید کرد در آن خانه درگذشت. خانه به وسیله سربازانی چپاول شد که تمامی کتاب‌ های او را در آتشی که در باغ افروختند، سوزاندند. نرودا با پول جایزه نوبل، جایی را که زمانی اصطبل قصری در نرماندی بوده و به صورت خانه‌ای مسکونی  واقع در کنار حوضی بزرگ، پر از نیلوفر های آبی درآمده بود خریداری کرد.

پیشنهاد ها برای دوستداران انواع کتاب ها:

کتاب بازگشت پنهانی به شیلی  کتاب خواندنی و جذاب از دسته کتاب ها است. اگر از این کتاب جذاب لذت برده اید گزینه های دیگر را برای مطالعه به شما پیشنهاد می کنیم.

دانلود شیوه تهیه و استفاده چگونه است؟

بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید بعد طی مراحل و پرداخت وجه از طریق کارت های شتاب محصول برای دانلود آماده خواهد شد . سپس از محصول دریافت شده پرینت تهیه نمایید. اگر در خرید اینترنتی مشکل دارید از طریق کانال پروژه پرو و پوزر ارتباط با ما اطلاع دهید تا از طریق کارت به کارت محصول رو تهیه نمایید.

😍 چقدر خوشت اومد !


موضوعات :
تاریخی

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *